EKKE Informatikai Osztály
3300 Eger, Eszterházy tér 1.
Informatikai segítségnyújtás
Helpdesk mellék: 2345
Helpdesk mobil: +3620 203-7890
E-mail: helpdesk@uni-eszterhazy.hu
Nem informatikai ügyekben kérjük a 0636-520-400 központi számot hívja!
A Helpdesk rendszert az Informatikai Igazgatóság számára hoztuk létre azzal a céllal, hogy abban nyilvántartsuk és nyomon kövessük feladatainkat. A rendszer használatát más osztályok is megkezdik, ezért kiegészítettük ezt egy új funkcióval, a közvetlen bejelentéssel.
Az rendszerben bejelentett hibák, kérések azonnal az adott területért felelős munkatársak felé továbbításra kerülnek, a feladataink folyamatosan előttünk vannak, így sokkal kisebb a hibázás, az elfelejtés lehetősége. A vezetők ellenőrizni tudják az adott feladat állapotát, és szükség esetén megtehetik a megfelelő lépéseket. A hiányzó, vagy épp betegszabadságukat töltő munkatársak feladatai átvehetők, és teljesíthetők.
A helpdesk rendszer minden feladathoz egy ún. hibajegyet rendel. Ilyen hibajegyet bármelyik munkatársunk létrehozhat és beküldhet az IIG weblapján, a jobb felső sarokban levő helpdesk ikonra kattintva.
Mivel a hibajegy létrehozását csak munkatársaink számára tesszük lehetővé, ezért a bejelentő űrlap csak bejelentkezés után jelenik meg. Bejelentkezni az IIG ügyfélkapuján lehet, az IIG weboldalán. Amennyiben nem ismeri a bejelentkezés módját, kérjük olvassa el erről szóló tájékoztatónkat. A bejelentéshez kattintson a mentőöv ikonra!
Ahhoz, hogy a kérése a megfelelő osztályra, és a megfelelő kollégához kerüljön, fontos, hogy jól töltse ki az űrlapot! Elsőként válassza ki az osztályt, és ezen belül is azt a fő területet, amelyre a feladat, probléma vonatkozik. Ezután válasszon a feladat típusa alapján a második listából. Végül adja meg a feladat fontosságát.
Nagyon kérjük, hogy a valódi fontossági besorolást adja meg! A legsürgősebb kérés esetében munkaidőn kívül is megkezdjük a feladat ellátását.
Adja meg a feladat tárgyát és a leírását! Adjon meg minden információt, amire a megoldásához szükség lehet, pl. határidőket stb. A nevét és elérhetőségeit nem kell megadnia, a rendszer automatikusan rögzíti azt.
A Beküldés gomb megnyomása után rendszerünk rögzíti a kérést, és megjeleníti a feladatot ellátó kolléga nevét.
Az oldalon található tartalom az EKKE Informatikai Osztály tulajdonát képezi.