EKKE Informatikai Üzemeltetési Osztály
x
EKKE Informatikai Üzemeltetési Osztály
Telefonkönyv
Keresés:
Ügyfélkapu
E-mail cím:
jelszó:

Informatikai Osztály


Szolgáltatások


Kapcsolat

EKKE Informatikai Üzemeltetési Osztály

3300 Eger, Eszterházy tér 1.

Informatikai segítségnyújtás

Helpdesk mellék: 2345

Helpdesk mobil: +3620 203-7890

E-mail: helpdesk@uni-eszterhazy.hu

Nem informatikai ügyekben kérjük a 0636-520-400 központi számot hívja!


Munkaidőnk

  • Hétfő-csütörtök: 7:30-16:00
  • Péntek: 7:30-13:30 óráig

Ügyeleti idő

  • Hétfő-csütörtök: 16:00-20:00
  • Péntek: 13:30-20:00
  • Szombat-vasárnap: 08:00-20:00

Felügyeleti rendszerünk korszerűsítése


Az informatikai rendszer központi elemeinek folyamatos működése elengedhetetlen ahhoz, hogy a szolgáltatásaink minőségét elfogadható szinten tartsuk. Ezen a területen léptünk előre új felügyeleti rendszerünk, az Icinga bevezetésével, így mára közel 40 eszköz közel 200 szolgáltatását monitorozzuk.

Az Icinga egy nagyvállalati szinten is széles körben alkalmazott nyílt forrású szoftver, mely képes a szervereink és hálózati eszközeink monitorozására, állapotuk figyelésére. A rendszer része az a nagyméretű kijelző, melyen folyamatosan nyomon tudjuk követni a rendszer eseményeit. Az Icinga segítségével sokszor már az előtt értesülünk egy hiba bekövetkezésének lehetőségéről, mielőtt az a szolgáltatás kimaradásához vezetne.

A felügyeletbe bevont eszközök számát kollégáink folyamatosan növelik: mostanra legfontosabb szervereink, a központi switcheink folyamatos ellenőrzés alatt vannak, a legfontosabb szünetmentes tápegységeink töltöttségétől a szerverszobánk túl magas hőmérsékletéig számos mérési pontról gyors riasztást kapunk.

Szerverekkel és hálózattal foglalkozó munkatársaink ezeket a jelzéseket mobiltelefonjukon is veszik, így az azonnali intézkedést igénylő feladatokra munkaidőn kívül is reagálni tudnak.


Az oldalon található tartalom az EKKE Informatikai Üzemeltetési Osztály tulajdonát képezi.